Detta med blogglägg... ;)

Snart är det dags för nya intervjuer. Det är minst en person som jag ska intervjua idag och vad tycker jag om det? Underbart.

Fullt upp med skola och projektskrivande. Känns som om jag borde ha valt något annat ibland men om jag får klart det här så kommer det bli jättebra! Samtidigt känns det också som om hela allt fallit litet grann ur perspektiv och jag ser inte liksom hur jag ska kunna klara av att göra allt klart till... tja.. några veckor...

Men det gäller att hålla humöret och tempot uppe när man börjar. Ett trappsteg i tagen, men nu är det dags att springa upp för dom där trappstegen... Men kan man springa i slow motion ibland? Kanske... (Det betyder inte att jag inte vill göra något. Jag vill bara ha mer tid att göra det på ett braigt sätt!)

Hur som helst. Annars går det bra och jag känner mig peppad. Önska mig lycka till och ha en bra dag!

Kram!


Kommentarer
Postat av: ida

åhå, ska också intervjua.. känner mig asrädd inför ddet, haha.. första gången jag intervjuar nån jag inte känner sedan tidigare.. eeeh :p

2010-02-07 @ 10:59:40
URL: http://nigels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0