Intervjuer!!!

Idag hade jag en intervju med en äldre, jätteintressant kvinna. Det ska bli jätteintressant och lyssna på inspelningen och se vad som händer med intervjun. Hon var så intressant även om hon själv uppfattade sig som feg och fånig. Hon var helt underbar!

Jag känner verkligen att detta kommer bli bra... Det hänger på mig och hur jag värderar saker runt mig. Och projektet, i sig själv, är något som jag ser som en viktig sak för mig att göra. Viktigt för mig att jag när jag gör intervjuerna och kan se att människor verkligen kan se det positiva i sin omgivning.

Ps. upplägsstatistiken hos mig borde bli stämd. Haha, jag och Internet är inte riktigt bästa vänner men loggarna funkar bättre. ;]

Imorgon är min andra intervju. Önska mig lycka till =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0