1 oktober 2009

Idag börjar resan på riktigt, så har jag planerat mitt projektarbete. En dag i sänder fast med ett långsiktigt perspektiv. Vem jag ska intervjua har jag en relativt klar bild om nu. =] Så nu är det bara dags att börja fråga om inspelningsapparater och kameror. Hahah, vilken syn med tanke att jag redan har hur mycket som helst i mina väskor. Att trycka en kamera, en röstinspelare, en dator, skrivblock, massor med pennor, en iPod och diverse annat är ingen konst för dagens tjejer. Tro mig, deras väskor innehåller mer saker än du någonsin skulle gissa. Skulle jag tömma min väska idag på ett bord skulle det visa mer om mig som person än vad jag skulle vilja erkänna. Man skulle kunna hitta allt och lite till.

Hur som helst. På söndag ska jag ha intervjuat någon. Önska mig lycka till. =]

/Titti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0