Uppdatering

Nu är det seriöst dax att skämmas. Det är jätteviktigt att uppdatera vad man gör på sitt projektarbete. 

Så vad gör jag? Just nu? 

Absolut ingenting. Ingenting alls och det är ju inte bra. Jag borde, enligt schemat jag gjorde i början av året vara klar med intervjuerna... I alla fall nästan och det kan jag säga med all säkerhet att jag inte är.  Pinsamt... Det går så otroligt snabbt om man tappar tråden/eller snarare orken. Men, det är ju naturligt att det dalar och går upp och ner när man gör projekt, speciellt när man inte verkar göra någon framfart...

Men nu är det dags att ta tag i allt och något vettigt... Som att ringa till en ny människa att intervjua och se positivt på projektet som har positivitet och glädje som ledord. :)

Kram!

ps. Det snöar något så OTROLIGT mycket i Piteå och Luleå... ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0